יום חמישי, 12 בינואר 2012

יום הולדת שנה - הזכייה בהגרלה..


שלום לכולם, שבוע בדיוק עבר מאז יום ההולדת שקיימנו כאן יחד בבלוג.
הרשומה הראשית, התמונות, הברכות שלכם, אם בתגובות ואם ברשומה שבאה לאחר מכן, בעקבות המכתבים המרגשים
שהמון ממכם שלחתם לי ועוד. בשבוע הזה כמובן שהמשכתי לעלות מתכונים כהרגלי בקודש.. שני וחמישי וכך אשתדל
לעשות כל עוד כוחי במותני. עבורכם ועבורי כמובן. אתם, תפקידכם לקרוא, לצפות, להכין וליהנות.
תגובותיכם תחת הרשומות חשובות לי לא פחות מאשר המתכונים.. אתם כפי שכבר כתבתי ברשומות הקודמות, האור והכוח שמאחורי הבלוג, למרות שהוא שלי ועבורי קודם כל.

אז ללא הקדמה נוספת.. נעבור לעניין שלמענו התכנסנו כאן, שוב.. בפעם השנייה היום ;-)

לפני כשבוע ברשומת יום ההולדת, העלתי מן "תחרות" קטנה בין הגולשים והמגיבים .. הנה מה שנכתב



לא פעם ולא פעמיים אנשים פגשו אותי, דיברו איתי בטלפון, שלחו לי מיילים ואפילו הגיבו בבלוג - שהלוואי והיו אוכלים מהצלחת המצולמת. אנחנו רוצים את המנות שאתה מכין לעצמך או "מתי אתה פותח מסעדה??" וגם "כזה בדיוק אני רוצה!"  אז חשבתי על דרך, להחזיר לפחות לאחד או לאחת מימכם, קצת מהאהבה שאתם מרעיפים עלי, בתגובות ובהערכה שלכם.

(הטקסט כתוב בלשון זכר, אך זה כמובן כוון לכולכם!!!):
בסוף כל רשומה יש כמובן מקום לתגובות. גם לרשומה זו, תיפתח האופציה להגיב על ואת כל מה שעולה על דעתכם. 
מה שעליכם לעשות כדי לזכות בפרס הוא: לרשום את התגובה הכי מעוררת השראה, נחמדה, מצחיקה, משכנעת או בכל דרך אחרת שנראית לכם, על: "למה לי מגיע שאביעד יבוא ויבשל אצלי בבית" (הפרס ברור כן? ;-))

ל"משימה" אני מקציב שבוע שלם. עד יום חמישי הבא (12 לינואר), כדי שלכולם יהיה סיכוי שווה להגיע, לקורא ולנסות.
מה שיקרה ביום חמישי הבא הוא: אני אבחר יחד עם חבר קרוב מאד, את כל התגובות הכי טובות. אלו שהכי ריגשו, הצחיקו או בעצם שכנעו אותנו לבחור בהן ומתוכן אנו נגריל על עיוור את הזוכה. זה שיבחר, יזכה(?) שאבוא ואבשל לו מנה זוגית לבחירתו, בביתו!. ז"א שהזוכה יכול לבחור- אחת מכל המנות שעלו השנה בבלוג והוא היה רוצה לאכול אותה גם כן. (אני כמובן אביא את המצרכים והכול!).
פשוט נכון? מגניב. 

שני כללים בלבד, "חוצים" את ההגרלה הזו. באמת, קלילים ביותר.  
הראשון; כל אחד שרוצה להיכנס להגרלה, ירשום את המילה - !Andiamo ולאחר מכן את התגובה שלו. כל תגובה שלא תהיה בה המילה הזו בראשה, תחשב כתגובה רגילה בבלוג (שאני מעריך גם ככה, תודה), אך זה יהיה ההסכם בייננו, שאותו מגיב אינו רוצה להשתתף בהגרלה (לגיטימי לחלוטין) אלא הגיב בלבד. כך שכולם יכולים להגיב "ללא חשש".
השני: לכל אחד יש אפשרות ל Andiamo! אחד בלבד.. כך אתם יכולים להגיב 10 פעמים על הרשומה (על כל דבר), 
אך עבור ההגרלה- רק תגובה אחת שבראשה Andiamo! מותרת ותיספר להגרלה עבור הפרס.. 
כמובן שהזדהות כזו או אחרת בשמכם או בניק, תהיה נחמדה מאד בסוף התגובה, כי זה פשוט יותר אישי והרבה יותר כיף.. אבל אני לא מכריח. אחרי ההגרלה שנערוך- אפרסם רשומה מיוחדת, עם התגובה "המנצחת" וזה שהיא שלו, יוכל לשלוח לי מייל ולהזדהות (אם הוא לא מזוהה כבר). משם נמשיך עם פרטים ותאום לקבלת הפרס. כמובן שנתעד את הארוחה ואם המנצח יסכים, אוכל להעלות את התמונות שלו איתי יחד, את המנות שהכנתי עבורו ועוד כל מיני דברים נחמדים. אבל זה באמת, נתון להחלטתו הבלעדית של הזוכה. ועוד חזון למועד אז, זהו. מקווה שכולם ירצו ושזה יעשה המון טוב ושמח בין כולנו.

בהצלחה לכולכם J.
give me your best shot!


אז כיום, אחרי שבוע, בדיוק כפי שהבטחתי. אני מגלה לכם מי זכה או זכתה למעשה - בהגרלה ש.. אם להגיד את האמת הייתה די דלה במשתתפים. אך כל אחד שהגיב מבחינתי, נתן המון כוח להמשך, בלי שום קשר להשתתפותו "בהגרלה" עצמה..ועל כך אני מודה לכולכם! כל מילה כתובה שלכם, נכנסה הישר ללבי והישר אל מגירת הזיכרונות הטובים שאני לוקח עמי לכל מקום. - תודה!
אני מניח שאלו שלא השתתפו, יותר התביישו מאשר לא רצו.. ובלבי התקווה, שבפעמים הבאות, הם ינסו ואולי אף יזכו.


אז בבקשה הזוכה בהגרלה..
כזכור לכם, הייתי אמור לקחת את התגובות היפות ביותר וביניהם פשוט לשלוף בהגרלה רנדומלית את הזוכה, אך בשל מספר ההודעות שהשתמשו במילה ANDIAMO ובכך בעצם רצו להשתתף, לקחתי את כולן ובניהן עשיתי את ההגרלה.

זו שעלתה "וזכתה" בביקור ובישול זוגי יחד איתי בביתה היא :
נורית. 


הנה בבקשה מה שהיא רשמה לי כתגובה על רשומת היום הולדת.. וזיכתה אותה בהגרלה הראשונה של הבלוג.



נורית אמר/ה...




Andiamo!!!!

מרוב התרגשות התגובה נכנסה לתבשיל הנקניקיות... אז הנה היא במקום הנכון :

איש אחד, תחשוב על איש אחד שרוצה לנסוע לחו"ל (לא איש עסקים שנוסע כל יום, איש) לוקח לו זמן להחליט לאן לנסוע מכין דרכון,כרטיסים, כסף, אוסף מידע על מקום הנסיעה ואז מגיע היום, התרגשות, שמחה קצת רעד בעליות וקצת חשש בירידות, סביר להניח שככה הרגשת אתה בהתחלה, הרגשה מוזרה, חששות להמשך, אז גם אנחנו מהרגע שהתחברנו לבלוג הזה, קצת חשש , לעתים שמחה, לעיתים רעד לא מוסבר (הבדלי הגובה בין מנה למנה...) היום יש לך מקום של כבוד אצלנו, אחרי שישבנו ובחנו את המאכלים השונים, זה מתאים, זה לא כל כך אבל נחמד, זה שווה ממש וזה ...אהמממ לא לטעמנו, עכשו נשאר הטעם... טעם של עוד... טעם שנוזל בין האצבעות.... כבר מחכים כל יום שתעלה משהו חדש, וההתרגשות כשאני רואה את הכותרת (כבר מה BB שלי) או הנה, פוסט חדש, הריר כבר עולה, העיניים מתרחבות יו... מה נאכל עכשיו.... מרגישים את הטעמים בלשון, חובים את דרך העשיה... עכשיו אחרי שנה זה כבר הרבה יותר מסתם קריאה .... אומרים שפחדנים מתים אלף פעמים... אז בטח הפחד שלך כבר עבר... גם שלנו והשמחה גדולה....
אז Andiamo לעוד שנה של מתכונים נפלאים, גירויי חיך מרנינים.... ושיהיה רק בהצלחה!!!

5 תגובות:

  1. נורית, ברכות לרגל זכייתך.

    מורן

    השבמחק
  2. טוב, אשתי (נורית) כאן בגללי :)
    יותר נכון הגיעה לכאן בגללי, אבל נשארה מעצמה בגלל העניין הגדול...

    למעשה הערב כשהגיע ה- SMS מאביעד, לך למחשב אבל ביחד עם נורית, היה לי בראש עדין את ענין הקדרה שעלתה הבוקר, ואת העובדה שהבהרתי לנורית שלמחר בערב- זאת המנה העיקרת...
    בטח לא חשבנו על ההגרלה, כי אני בכלל לא מרגיש בנוח "להטריח" את ידידנו אביעד, אבל הייתם צריכם לראות את האושר של נורית, "אני הולכת לבשל עם אביעד!!"
    מזל שאני לא קנאייייי :))

    אז אביעד הצלחת לרגש אותנו, ומקווה שנצליח לגרום גם לך להינות.

    השבמחק
  3. מגניב, ברכות לזוכים (F)
    רוצים לראות מה הם בחרו לכשיגיע המועד.

    השבמחק
  4. תהני נורית ושיהיה בתאבון!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...